For å endre navn på ringetablå fyller du ut følgende nettskjema for ringetablå.

Husk å fylle inn det navn du ønsker å endre til og det navn som er oppført på ringetablå pr i dag. Gjeldende praksis er at ringetablåene påføres beboers/-enes etternavn. Styret samler opp henvendelser og gjør jevnlige endringer.

Det er ikke tillatt å klebre klistremerker, teip eller lignende på ringetablåene, selv ikke som en midlertidig løsning, eller meglerlapper ved salg. Limet fester seg og er vanskelig å fjerne uten å skade ringetablået.

Selskapet fikk nye postkasser i 2017. Beboere som har kjøpt leilighet/har registrert overtakelse av bolig etter dette må bestille nytt postkasseskilt. 

Postkasseskilt bestilles her (ekstern lenke)

For å beholde de nye kassene pene og sikre et helhetlig inntrykk er det ikke lov å klistre midlertidige lapper på postkassene. Oppgi at det gjelder Tøyenparken boligselskap samt navn som ønskes på skiltet.

Det ble delt ut 3 stk postkassenøkler med hver postkasse . Merk at det er beboers eget ansvar å sørge for å ha ekstra nøkkeler til postkassen. Bytting av lås er aksjeeiers eget ansvar og kostnad.

Postkassedørene har en egen lomme til et skilt med ”Nei takk til uadressert reklame”som fulgte med de nye postkassene. Dersom du skulle ønske reklame i postkassen snur du skiltet med baksiden ut, men det må ikke fjernes og skal følge med postkassen ved salg!

Har du problemer med porttelefonen, sjekk bruksanvisingen her. Ved andre spørsmål kan du ta kontakt med Møller-Undal avd. Hemer.